23.3.10

Alicia en un mundo real. 23 Abril 2010

8 comentarios:

ptqk dijo...

en cuanto pueda me lo compro! enhorabuena!

©susanna martin dijo...

Muchas gracias!! Tengo unas ganas y unos nervios horrorosos!!!
Gracias por querer comprarlo, te haré un dibujín chulo!!
un abrazo

rama.miguel dijo...

..un acierto
encargado queda también

Mar Oliver dijo...

Enhorabuena Susanna i Isabel por el cómic, me ha gustado muchísimo. Tanto el guión como los dibujitos, són muy expresivos i totalmente creibles.
Lo compré en la Fira del còmic en Palma, i ahora lo tengo con un dibujo personalizado (el beso), muy acertado por cierto.
Como somos compañeras de profesión te dejo aqui mi blog por si quieres echarle un vistazo: http://penjatalsuro.blogspot.com

Podeis estar muy orgullosas del trabajo, en serio!!

©susanna martin dijo...

Hola Mar!
Gràcies pel teu comentari, ànims i per haver comprat el llibre!! Sí, recordo el dibuix personalitzat i l'anècdota de l'article (n'article), jajajaja.

Acabo de veure el teu blog, i m'ha encantat! de veritat!! m'alegra veure coses interessants fetes per col·legues.
una abraçada
(i espero tornar coincidir amb tu)

Mar Oliver dijo...

jajaja! el més curiós de tot és que les dues noies de la dedicatòria personalitzada (jo i ella) són clavades a la realitat.

Jo també vaig fer il·lustració, així com tu, a banda de belles arts, i me sent molt identificada amb la teva forma de dibuixar :)

una besada,
i encantada!

ah, i una anècdota graciosa, una alumna meva de 1er de la ESO avui m'ha comentat que a la fireta se va quedar amb les ganes de comprar un còmic que anava d'una al·lota, una tal Alícia i tenia càncer..li he dit que se'l compres, jeje.

©susanna martin dijo...

Mar!
Moltes gràcies per l'anècdota, m'ha agradat molt.
Si no t'importa, posaré un link a la teva web desde la meva pàgina d'il·lustracions.

una besada!

Mar Oliver dijo...

es clar que sí! gràcies!!
jo faré el mateix :)